Fashion swag

dinsdag 21 juni 2011

H&M SHOPPING.

hallo,
ik ben een tijdje niet op mijn site geweest, ik had het druk metschool etc.
maar vanaf vandaag begin ik aan een nieuwe start! :)
ik ben vanmiddag naar de H&M geweest en heb daar 4 artikeltjes gekocht.
2 lipglossen en 2 oogschaduw's

als eerste de liplosjes
deze heb ik gekocht.

ik zal beginnen bij de roze lipgloss ; Pink Me Later.
Mijn mening ; ik vind het een super mooie roze lipgloss, ik vind wel als je niet van deze kleur houdt is die absoluut te overdreven.


Het staafje is gewoon normaal niet iets speciaals ofzo.
ik vind het voor de prijs die trouwens 3,95 kost (geenzekerheid) is die supermooi.
ik hou er niet zo van als je lipgloss te stroef gaat als die niet echt helemaal vloeibaar is op je lippen.
deze is het niet zo deze is een tikkeltje stroef maar zeker nietvervelend!

op naar de volgende


de licht roze.
ik heb niet een superdeluxe foto toestel dus op de swatches van deze kleur lijkt het alsof r geen glitter inzit, dat is dus wel het geval, het is niet wauwwauw glitter . maar er valt mee te leven.


hier zie je het, ik vind hem ook mooi maar Pink Me Later vind ik persoonlijk mooier,
deze heet trouwens ; Sweet Love Of Mine . ik vind het wel een leuke naam.

deze is in de uitverkoop gekocht voor 1euro.
geen geld dus, helaas was er geen andere kleuren meer andershad ik zeker er nog meer meegenomen.

morgen of overmorgen krijgen jullie een review over de oogschaduw's van H&M.
ik ga er ook eens een look mee maken en die zal ik zeker posten.
ik hoop dat jullie dit overdreven lange review leuk vinden en ik hoop ook dat ik meer volgers mag krijgen.

21-6-2011     19:44

Geen opmerkingen:

Een reactie posten